Všeobecné podmienky
Eurocover Slovakia s.r.o., Miletičova 57, Bratislava 82109. IČO: 35 895 331 DIČ: 2021884073
AUTO-RENTAL s.r.o., Tomanova 121, Bratislava 831 07. IČO:43794904 DIČ:2022479349
POTREBNÉ DOKLADY PRE PRENÁJOM VOZIDLA:
FYZICKÁ OSOBA:
- Platný občiansky preukaz, prípadne pas
- Vodičský preukaz (musíte byť držiteľom minimálne 2 roky)
- Platný tretí doklad (kreditná/platobná karta)
- Minimálny vek vodiča - 23 rokov
PRÁVNICKÁ OSOBA:
- Platný výpis z obchodného registra
- Platný občiansky a vodičský preukaz osoby, ktorá bude vozidlo používať
- Zmluvu o prenájme vozidla podpisuje konateľ spoločnosti, prípadne ním oprávnená osoba
Rezervácia vozidla
Rezervácia vozidla sa vykonáva na základe vyplnenia rezervačného formulára, ktorý sa nachádza pri jednotlivých vozidlách alebo v sekcii rezervácia. Po odoslaní vyplneného rezervačného formulára, obdržíte potvrdzujúci email o prijatí rezervácie s následnou cenovou ponukou za prenájom vozidla.
Cestovanie do zahraničia prenajatým vozidlom
Cestovanie do zahraničia prenajatým vozidlom z našej autopožičovne je povolené do krajín Európskej Únie. Pokiaľ si prajete cestovať do zahraničia s našim vozidlom, musíte obdržať písomný súhlas od prenajímateľa ktorý toto potvrdí na zmluve.
Jednosmerný prenájom vozidla
Pri odovzdaní prenajatého vozidla po ukončení doby prenájmu v inej pobočke autopožičovne sa účtuje poplatok za jednosmerné zapožičanie vozidla. Výška poplatku je v závislosti na vzdialenosti medzi pobočkami autopožičovne, kde bolo vozidlo odovzdané do prenájmu a kde vrátené po ukončení prenájmu. O presnej výške poplatku sa informujte v našej pobočke.
Pohonné látky
Všetky vozidlá odovzdávané zákazníkovi do prenájmu sú natankované s plnou nádržou. Žiadame zákazníkov o vrátenie vozidla s plnou nádržou požadovaných pohonných látok. Pokiaľ bude vozidlo vrátené s nedostatkom pohonných látok a nádrž nebude plná, bude účtovaný jednorazový poplatok vo vyške 25,00 € k cene chýbajúcich pohonných látok.
Minimálna doba prenájmu vozidla a čas nájmu
Minimálna doba prenájmu vozidla je 1 deň / 24 hodín Jednodňové zapožičanie vozidla zodpovedá 24 hodinám od prevzatia vozidla. Kulantný čas pre vrátenie vozidla je 60 minút po uplynutí doby prenájmu. Pokiaľ sa vozidlo vráti po uplynutí kulantného času, pripočítava sa k prenájmu vozidla automaticky ďalší deň prenájmu.
Víkendový prenájom vozidla
Vozidlá si môžete prenajať za zvýhodnených cenových podmienok na víkend. Zvýhodnený víkendový prenájom vozidla začína v piatok od 10.00 hodiny a končí v pondelok o 10.00 hodine ráno. Víkendový prenájom sa vzťahuje len na osobné vozidlá ktoré nie sú v akcii.
Prenájom / vrátenie vozidla mimo pracovnej doby autopožičovne
Vozidlo je možné si prenajať / vrátiť mimo otváracích hodín našej autopožičovne, alebo na požiadanie v inom čase, ako aj počas štátnych sviatkov. Účtuje sa vždy jednorazový poplatok. Všetky poplatky nájdete TU.
Spoluúčasť pri poškodení prenajatého vozidla
Spoluúčasť za poškodenie prenajatého vozidla, za poškodenie pri dopravnej nehode, alebo pri odcudzení vozidla je 330,- € /10%, vždy podľa kategórie prenajatého vozidla a podľa vopred dohodnutých zmluvných podmienok . V prípade zakúpenia si plného poistenia cez našu spoločnosť je spoluúčasť 0 €, 0%. Za každú škodu na vozidle, t.j. poškodenie exteriéru alebo interiéru vozidla počas doby prenájmu, sa účtuje aj poplatok za spracovanie škodovej udalosti, ktorého výška závisí od rozsahu a závažnosti spôsobenej škody, maximálne však do výšky spoluúčasti. Všetky ďalšie podrobnosti sú špecifikované v obchodných podmienkach našej spoločnosti . V prípade, že bude prenajímateľovi doručené oznámenie o spáchaní dopravného priestupku, ktoré bolo zavinené nájomcom počas doby trvania nájmu, je nájomca povinný uhradiť aj administratívny poplatok za administráciu priestupku v paušálnej výške 30€ s dph.
Platobné podmienky
Platba za prenájom prebieha prostredníctvom platobnej/kreditnej karty, avšak v ojedinelých prípadoch je možné po vzájomnej dohode vopred platbu realizovať aj v hotovosti. Klient hradí čiastku za prenájom vozidla a vratnú zálohu, ktorá sa diferencuje v závislosti od druhu vozidla. Záloha slúži ako spoluúčasť pre prípad nehody spôsobenej nájomcom. Po vrátení nepoškodeného vozidla je táto záloha v plnej výške vrátená späť nájomcovi. V prípade platby kreditnou kartou nájomca hradí čiastku za prenájom a vratnú zálohu, ktorú mu zablokujeme na účte (na blokáciu vratnej zálohy nie je možné použiť plat.kartu VISA ELEKTRON a MAESTRO). Po vrátení nepoškodeného vozidla zálohu uvoľníme.
Služba prenájmu vozidla s vodičom
Poskytujeme možnosť prenájmu vozidla s vodičom. O možnostiach a príslušných poplatkoch spojených s uvedenou službou sa informujte v našich pobočkách autopožičovne.
Poistné krytie a ochrana proti krádeži vozidla
Naše vozidlá sú poistené voči škodám s plným krytím a chránené proti krádeži. Avšak pri zneužití prenajatého vozidla k páchaniu trestnej činnosti, alebo použití prenajatého vozidla z nedbanlivosti (po konzumácii drog, alkoholu, alebo iných omamných látok) a následne vzniku škodovej udalosti, zodpovedá zákazník v plnom rozsahu za vzniknuté škody na vozidle a za škody spôsobené tretej strane. Zákazník je povinný vždy a za každých okolností zabezpečiť vozidlo proti odcudzeniu vo vozidle dostupnými zabezpečovacími zariadeniami. Je zakázané uschovávať doklady a kľúče od vozidla počas neprítomnosti nájomcu vo vozidle. Za všetky škody spôsobené porušením uvedeného zodpovedá v plnej miere nájomca vozidla. Plné znenie podmienok prenájmu vozidiel je k dispozícii vo všetkých pobočkách autopožičovne ako súčasť zmluvy o prenájme vozidla.
Prevádzkový čas autopožičovne je 365 dní v roku, počas pracovných dní od 8.00 - 20.00 a počas víkendov od 10.00-18.00, v ostatných časoch po individuálnej dohode. Naša autopožičovňa má už cenách prenájmu zahrnuté kompletné havarijné a zákonné poistenie vozidiel pre štáty EÚ, pneumatiky podľa sezóny, diaľničnú nálepku pre SR. K cenám uvedeným v našom cenníku sa už neúčtujú žiadne ďalšie (skryté) poplatky.
Podmienky odstúpenia od zmluvy
Predávajúci: Eurocover Slovakia s.r.o., Miletičova 57, Bratislava 82109. IČO: 35 895 331 DIČ: 2021884073
AUTO-RENTAL s.r.o., Tomanova 121, Bratislava 831 07. IČO:43794904 DIČ:2022479349
1. Rozsah uplatnenia
1.1.Týmto reklamačným poriadkom sa upravuje reklamačné konanie medzi spoločnosťou Eurocover Slovakia s.r.o. a AUTO-RENTAL s.r.o , ktorý môže byť zastúpený zmluvnými predajcami spoločnosti ( ďalej len „dodávateľ“), a konečným zákazníkom ( ďalej len „zákazník“). Reklamačný poriadok upravuje reklamačné konanie v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa, Občianskym zákonníkom č. 401/1964 Zb. , Obchodným zákonníkom - Zákon č. 513/1991 Zb.z. (všetky menované zákony v znení neskorších právnych predpisov), ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá.
1.2 Reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetky služby dodávateľa poskytované zákazníkom .
2. Doklad o poskytnutí služby (prenájme vozidla)
2.1 Dodávateľ je povinný vydať zákazníkovi doklad o poskytnutí služby, v ktorom je uvedené: a) obchodné meno, identifikačné číslo a sídlo dodávateľa, b) adresa prevádzky, c) dátum dodania služby, d) identifikácia služby, e) cena služby a celková cena, ktorú zákazník zaplatil.
2.2 Pri predaji služby s následnou dodávkou musí doklad obsahovať miesto určenia, dátum a čas dodávky.
3. Reklamačný proces
3.1 Dodávateľ je povinný zákazníka riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.
3.2 Dodávateľ je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na poskytované služby a zmluvné podmienky (sú súčasťou každej Zmluvy o prenájme vozidla alebo sú uverejnené na web stránke dodávateľa). Každý zákazník by sa mal oboznámiť s konkrétnymi zmluvnými podmienkami najneskôr pri podpise Zmluvy o prenájme vozidla, aby sa predišlo prípadným nedorozumeniam.
3.3 Dodávateľ alebo ním poverený zamestnanec prípadne iná na to určená osoba je povinná vybaviť reklamáciu ihneď, v prípade, že to ihneď nie je možné vzhľadom na zložitosť reklamácie maximálne do 30 dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie nedostatku pri poskytnutí služby. Po uplynutí maximálnej lehoty na vybavenie reklamácie má dodávateľ rovnaké práva, akoby išlo o nedostatok, ktorý nemožno odstrániť.
3.4 Dodávateľ je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie o prijatí reklamácie.. 3.5 Dodávateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.
3.6 Dodávateľ je povinný viesť evidenciu o reklamácii a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
4. Uplatnenie reklamácie
Práva zákazníka zo zodpovednosti za nedostatky pri poskytnutí služby dodávateľom sa môžu uplatniť len počas doby poskytnutia služby (prenájmu vozidla) , najneskôr však do troch pracovných dní po poskytnutí služby (uplynutí doby prenájmu).
5. Postup pri vybavovaní reklamácie
5.1 Zákazník je povinný pri uplatňovaní reklamácie predložiť tieto doklady: - doklad o poskytnutí služby (zmluvu o prenájme), - písomné uvedenie všetkých nedostatkov, - návrh na riešenie reklamácie, - návrh na náhradu škody.
5.2 Dodávateľ vydá spotrebiteľovi doklad o uplatnení reklamácie. Doklad musí obsahovať: - dátum uplatnenia reklamácie, - reklamované nedostatky, - návrh na riešenie reklamácie zo strany zákazníka. Tieto údaje môžu byť uvedené na písomnej reklamácii od zákazníka.
5.3 Reklamáciu je možné uplatniť vždy, keď nenadobudla dodaná služba svoju podstatu (nebol zrealizovaný prenájom vozidla), respektíve sa počas dodania služby (realizácie prenájmu vozidla) objavili nedostatky.
6. Spôsob rozhodovania o reklamácii.
Na základe kvalifikovaného posúdenia nedostatku rozhodne poverený zamestnanec dodávateľa o spôsobe riešenia reklamácie.
7. Vybavenie reklamácie
7.1 Doba na vybavenie reklamácie môže trvať max. 30 dní, pokiaľ sú splnené všetky podmienky vyplývajúce z tohto reklamačného poriadku.
7.2 Neúplnú alebo zle uplatnenú reklamáciu je dodávateľ oprávnený odmietnuť a vrátiť zákazníkovi k doplneniu podľa normy STN ISO 10002. Odmietnutím nie je dotknutá lehota pre vybavovanie reklamácie. Do opätovného uplatnenia reklamácie sa prerušuje lehota pre jej vybavenie.
7.3 Reklamácia môže byť riešená: zľavou z ceny služby, vrátením peňazí alebo zamietnutím zo strany Dodávateľa. Reklamácie služieb u zmluvných predajcov dodávateľa sa môžu uplatniť podľa § 436 a násl. ustanovení Obchodného zákonníka.
7.4 Ak zákazníkom uplatnená reklamácia nespĺňa podmienky reklamačného konania, bude reklamácia zo strany dodávateľa vybavená v súlade s týmto reklamačným poriadkom a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi tak, aby jeho zákonné práva neboli dotknuté.
7.5 Reklamácia nebude uznaná v prípade, že dodávateľ hodnoverne dokáže, že reklamovaný nedostatok nie je nim zavinený a dodávateľ mu nedokázal nijako predísť, vzhľadom na to,že nedostatok spôsobila iná nepredvídateľná skutočnosť. 3
7.6 Pri neoprávnenej reklamácii môžu byť voči zákazníkovi uplatnené náklady spojené s riešením reklamácie.
AlternatÍvne rieŠenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na auto@auto-rental.sk) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.